min syster i islam

Min syster i Islam! Varför har du inte slöja på dig? Min syster i Islam! Varför skäms du att ha på dig kläder som täcker din skönhet? Min syster i Islam! Varför ber du inte bönen innan det är försent? Min syster i Islam! Hur ska jag kalla dig min syster när du inte ber? Min syster i Islam! Hur ska jag hälsa på dig när du är hos dem icketroende? Min syster i Islam! Varför slösar du bort dina pengar på onödiga saker, när du kan ge de till våra systrar som är i behov utav de? Min syster i Islam! Varför sänker du inte blicken bland män, när du medveten om det? Min syster i Islam! varför har du förebilder som modeller och sångerskor, när du kan ha förebilder profeten (saaw) fruar?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!